LV


FURNIBAY INTERNETA VEIKALA IEGĀDES NOTEIKUMI

DEFINĪCIJAS

1.1. Pirkšanas un pārdošanas noteikumi (turpmāk - Noteikumi) - šie distances pirkšanas un pārdošanas līgumi, kas nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, preču iegādes un apmaksas nosacījumus, piegādes un atgriešanas kārtību, atbildību puses un citi Noteikumi, kas saistīti ar pārdošanu www.furnibay.lt interneta veikalā.

1.2. Interneta veikals – interneta vietnē www.furnibay.lt izvietots elektroniskais veikals, kurā Pircējs, reģistrējies un nereģistrējies Interneta veikala sistēmā, var iegādāties Pārdevēja piedāvātās preces.

1.3. Pārdevējs - www.furnibay.lt, UAB Furnibay, juridiskās personas kods 304540071, adrese P. Vileišio g. 29-67, LT-10203 Viļņa, uzņēmums, kas reģistrēts un darbojas saskaņā ar Lietuvas Republikas likumiem.

1.4. Pircējs – persona, kura ievēro šo Pirkšanas un pārdošanas noteikumu 2.4. prasībām un pēc preču iegādes Interneta veikalā.

1.5. Pirkšanas-pārdošanas līgums - starp Pircēju un Pārdevēju noslēgts pirkuma-pārdošanas līgums, kas sastāv no preču pasūtīšanas pieteikuma, kuru Pircējs ar Interneta veikala starpniecību iesniedz Pārdevējam, un pirkšanas-pārdošanas noteikumiem.

VISPĀRĪGI NOSACĪJUMI

2.1. Saskaņā ar pirkuma-pārdošanas līgumu Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preci, bet Pircējs apņemas pieņemt preci un samaksāt par to noteikto naudas summu un atlīdzināt piegādes izdevumus saskaņā ar Līgumā paredzētajiem nosacījumiem. Noteikumi.

2.2. Pircējs apstiprina Noteikumus pēc to izlasīšanas un rūtiņas atzīmēšanas, esmu izlasījis un piekrītu e-pastā. Veikala noteikumi un privātuma politika”. Šādā veidā apstiprinātie Noteikumi ir Pircējam un Pārdevējam UAB Furnibay (turpmāk - Puses) saistošs juridisks dokuments, kas nosaka Pušu tiesības un pienākumus, preču iegādes un apmaksas nosacījumus, piegādes un atgriešanas kārtību, atbildību. punktu un citu noteikumu tirdzniecība www.furnibay.lt interneta veikalā.

2.3. Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā mainīt, grozīt un/vai papildināt Noteikumus saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajām prasībām.

2.4. Tiesības iepirkties interneta veikalā www.furnibay.lt ir Internetveikala sistēmā reģistrētiem un nereģistrētiem pircējiem, kuri ir:

2.4.1. Aktīvas pilngadīgas fiziskas personas, t.i. personas, kuru rīcībspēju tiesa nav ierobežojusi;

2.4.2. Juridiskas personas;

2.4.3. Visu iepriekš minēto personu pilnvarots pārstāvis.

2.5. Apstiprinot Noteikumus, Pircējs apliecina, ka viņam ir tiesības iegādāties preces interneta veikalā www.furnibay.lt.

2.6. Tirdzniecības darbības Interneta veikalā tiek veiktas Lietuvas Republikā.

PIRCĒJA TIESĪBAS

3.1. Pircējs iegādājas preces Interneta veikalā saskaņā ar šiem Noteikumiem un Lietuvas Republikas tiesību aktiem.

3.2. Pircējam ir tiesības atkāpties no ar Internetveikalu noslēgtā pirkuma-pārdošanas līguma, par to rakstiski paziņojot Pārdevējam (e-pasts info@furnibay.lt, norādot atgriežamo preci un tās pasūtījuma numuru) ne vēlāk kā 14 dienas. no preču piegādes dienas.

3.3. Pircēja tiesības atkāpties no preču pirkuma līguma noteiktas saskaņā ar Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.228 10.pantu “Patērētāju tiesības atkāpties no distances līguma un līguma, kas noslēgts ārpus tirdzniecības telpām. ”.

3.4. Pircējs var izmantot tiesības atkāpties no pirkuma/pārdošanas līguma tikai tad, ja ir izpildīti šādi nosacījumi:

Atgriežamajai precei jābūt oriģinālajā, glītā iepakojumā (preces apskatei var pārgriezt tikai sloksnes iepakojuma aizvēršanai);

Produkts netika salikts vai mēģināts salikt, un tas palika oriģinālajā, glītajā iepakojumā. Kvalitatīvi saliktas vai izmēģinātas mēbeles nevar tikt atgrieztas;

Precei jābūt Pircēja nebojātai (netiek ietekmēta ar ķimikālijām, ūdeni);

Prece nedrīkst būt zaudējusi savu komerciālo izskatu (nebojāta etiķete, noņemama aizsargplēve u.tml.) (šis punkts neattiecas uz bojātas preces atgriešanu);

Atgriežamajai precei jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā to saņēmis Pircējs;

Gadījumā, ja preces atgriešanas iemesls ir nekvalitatīvs, mēs apņemamies par saviem līdzekļiem nomainīt nekvalitatīvu preci pret piemērotas kvalitātes preci vai atdot par preci samaksāto naudu, preci atgriežot Pārdevējs;

Atbilstošas kvalitātes preču atgriešana notiek Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.228 10. un 6.228 11 pantā paredzētajā kārtībā.

Pircējs par saviem līdzekļiem atgriež pareizās kvalitātes preces.

Atgriežot kvalitatīvu preci, pircējam jāuzrāda preces iegādes dokuments.

Pārdevējs apņemas 14 dienu laikā atgriezt samaksāto summu par atgrieztajām kvalitatīvajām precēm, ja vien nav panākta cita vienošanās.

3.5. Pircējs nav tiesīgs izmantot tiesības atkāpties no Līguma un atgriezt preces, kuras ir pasūtītas un/vai iegādātas saskaņā ar šo noteikumu 3.2.punktu. minēti vai ražoti pēc Pircēja individuāla pasūtījuma, īpašiem Pircēja norādījumiem vai ir acīmredzami pielāgoti Pircēja individuālajām vajadzībām un kas nav iepriekš ražoti un citos Lietuvas Republikas tiesību aktos paredzētos gadījumos.

PIRCĒJA PIENĀKUMI

4.1. Pircējam, veicot pasūtījumu Interneta veikalā, ir jāsamaksā par precēm un tās jāpieņem šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā.

4.2. Pircējs apņemas nenodot trešajām personām savus pieteikšanās datus. Ja Pircējs pazaudē pieslēgšanās datus, viņam ne vēlāk kā 1 (vienas) dienas laikā par to jāinformē Pārdevējs.

4.3. Pircējam ir nekavējoties jāatjaunina savi reģistrācijas dati un/vai Pircēja konta informācijas veidlapā mainītie dati.

4.4. Pieņemot preces, Pircējam tās rūpīgi jāapskata un jāapskata, kā arī nekavējoties jāinformē Pārdevējs (e-pasts info@furnibay.lt vai pa Vietnē norādīto tālruni) par sūtījuma bojājumiem, skaidri redzamiem preces defektiem. , preces modelis, neatbilstība Pircēja pasūtījumam.

4.5. Saņemot preci, Pircējam ir jāpārbauda, vai iegādātā prece ir kvalitatīva un par to jāinformē Pārdevējs pa e-pastu. pa e-pastu info@furnibay.lt vai pa tālruni, kas norādīts Vietnē, par jebkādiem preces kvalitātes defektiem, kurus nevarēja pamanīt preces piegādes laikā. Piegādājot preces ar kurjeru, Pircējam tās jāapskata pie kurjera, lai pārliecinātos, ka prece ir piegādāta nebojāta/nesalauzta. Ja prece tiek piegādāta bojāta, kurjeram ir jāatzīmē defekts un/vai jāsastāda akts.

4.6. Pircējam ir jāsedz kvalitatīvas preces atgriešanas izmaksas. Precei atgriežot kvalitātes trūkuma dēļ, preces atgriešanas izmaksas sedz Pārdevējs.

PĀRDEVĒJA TIESĪBAS

5.1. Pārdevējam ir tiesības pēc saviem ieskatiem noteikt minimālo iepirkumu groza izmēru, t.i. y. minimālā summa, par kādu tiks apstrādāts Pircēja pasūtījums. Šīs summas summa ir pieejama Interneta veikalā.

5.2. Pārdevējam ir tiesības uz laiku vai neatgriezeniski pārtraukt Interneta veikala darbību bez iepriekšēja brīdinājuma Pircējam, mainīt Interneta veikalu vai tā atsevišķas daļas, visu un jebkuru tā saturu, ierobežot pirkumus tajā, mainīt Interneta interneta adresi. Veikals, ierobežo reģistrēto Pircēju skaitu . Par Interneta veikala darbības apturēšanu uz laiku vai galīgi Pārdevējs informē ar paziņojumu Interneta veikala lapā un (vai) ar paziņojumiem Pircēja reģistrācijas kontos. Ja Uzņēmums aptur vai izbeidz e-veikala darbību, tos Pārdevējus, kuri jau ir veikuši pasūtījumus, bet vēl nav tos saņēmuši, Pārdevējs informēs ar paziņojumiem Pircēju reģistrācijas kontos, vai arī ar atsevišķu paziņojumu viens otram. , informējot par tālāko veikto pasūtījumu izpildi.

5.3. Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā mainīt, papildināt un grozīt Pirkšanas pārdošanas noteikumus, ņemot vērā Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktās prasības. Pircēji par izmaiņām tiks informēti, autorizējoties kontā pēc jaunās Noteikumu redakcijas stāšanās spēkā.

PĀRDEVĒJA PIENĀKUMI

6.1. Pārdevējs apņemas darīt pieejamus Pircējam Interneta veikala sniegtos pakalpojumus (reģistrēties Interneta veikala sistēmā, Internetveikalā izveidot iepirkumu grozu, veikt pasūtījumu, apmaksāt pasūtījumu, nosūtīt pasūtījumu).

6.2. Pārdevējs apņemas piegādāt Pircēja pasūtītās preces uz Pircēja norādīto adresi saskaņā ar Noteikumos norādītajiem nosacījumiem.

6.3. Pārdevējs, nespējot nodrošināt Pircēju ar pasūtīto preci, apņemas piedāvāt Pircējam pēc iespējas līdzīgu vai līdzīgāku preci. Ja Pircējs atsakās pieņemt analogu vai līdzīgu preci, Pārdevējs apņemas 14 (četrpadsmit) dienu laikā atgriezt Pircēja par preci samaksāto naudu, ja Pircējs ir veicis priekšapmaksu par preci.

PIRCĒJA REĢISTRĀCIJA UN PIRKUMA-PĀRDOŠANAS LĪGUMA SLĒGŠANA

7.1. Pircējs var iegādāties preces Interneta veikalā, reģistrējoties Interneta veikala sistēmā interneta adresē www.furnibay.lt, vai nereģistrējoties Interneta veikala sistēmā saskaņā ar Internetveikalā sniegtajiem Noteikumiem.

7.2. Precīzāku konkrētās preces aprakstu un tās iegādes nosacījumus Pircējs var apskatīt, noklikšķinot uz preces nosaukuma un (vai) attēla. Dažu preču daudzums ir ierobežots, par to Pircējs tiek informēts preces aprakstā. Līdz ar to šādas informācijas klātbūtnē Pārdevējs lūdz sazināties ar Pārdevēju pirms preces pasūtīšanas. Gadījumā, ja Pircējs nesazinās ar Pārdevēju pēc precīzākas informācijas un pasūta preces un Pārdevējam tās nav vai preču atlikums nav pietiekams, situācija tiek risināta Pirkšanas-pārdošanas līguma 6.3. Noteikumi. punktus.

7.3. Lai iegādātos preces, Pircējs veic pasūtījumu I interneta veikalā, saskaņā ar norādēm pasūtījuma logā. Reģistrētais Pircējs var veikt atlases un/vai pasūtīšanas procedūru, pieslēdzoties savā kontā Interneta veikalā.

7.4. Pirkšanas-pārdošanas līgums starp Pircēju un Pārdevēju uzskatāms par noslēgtu no Pasūtījuma apstiprināšanas brīža, t.i. ja ir izpildīti visi tālāk minētie nosacījumi: (i) Pircējs veido grozu, ievērojot Pārdevēja sniegtos norādījumus, (ii) Pircējs sniedz piegādes informāciju, (iii) Pircējs veic avansa maksājumu un Pārdevējs saņem šādu maksājumu, (iv) Pārdevējs apstiprina paziņojot, ka Pircēja pasūtījums ir pieņemts.

7.5. Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu tikai par Pircēja pasūtījumā norādītajām precēm, kuru pārdošanu ir apstiprinājis Pārdevējs. Pirkšanas un pārdošanas līgums tiek uzskatīts par izpildītu, kad prece ir nodota Pircējam Pirkšanas un pārdošanas noteikumos un Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

7.6. Preču piegādes laiks ir atšķirīgs un ir norādīts Mājaslapā pie katras preces apraksta. Preču piegādes termiņš sākas no dienas, kad Pircējs veic apmaksu par preci.

7.7. Katrs starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtais pirkuma-pārdošanas līgums tiek reģistrēts un glabāts Interneta veikala datubāzē. Pircējam ir iespēja apskatīt pirkumu vēsturi, autorizējoties Interneta veikala sistēmā.

PREČU CENAS, APMAKSAS KĀRTĪBA UN NOTEIKUMI

8.1. Interneta veikalā nopērkamās preces tiek norādītas kopā ar to pārdošanas cenu. Preču cenas interneta veikalā un noformētajā pasūtījumā ir norādītas eiro ar pievienotās vērtības nodokli (PVN). Piegādes izmaksas ir norādītas katrai Precei atsevišķi. Piegādes izmaksas sedz Pircējs.

8.2. Gadījumā, ja Pārdevējs svarīgu apstākļu dēļ nevar Pircējam piegādāt pasūtīto preci, Pārdevējs var piedāvāt Pircējam līdzīgu preci, par to informējot pa kādu no Pircēja norādītajām kontaktinformācijām (pa tālruni, sms vai e- pasts). Ja Pircējs nepiekrīt, ka Pārdevēja prece tiek aizstāta ar citu līdzīgu preci, Pārdevējs apņemas 14 (četrpadsmit) dienu laikā atgriezt Pircēja samaksāto naudu, ja ir veikta priekšapmaksa.

8.3. Pircējs var veikt apmaksu par precēm vienā no šiem veidiem:

8.3.1. izmantojot bankas pārskaitījumu, ir priekšapmaksa, kas tiek veikta, izmantojot elektroniskās bankas sistēmu. Apmaksājot preces šādā veidā, pircējam maksājuma mērķa laukā jānorāda sešciparu pasūtījuma numurs. Pircējs pārskaita naudu uz Pārdevēja norādīto bankas kontu. Atbildība par naudas pārvedumu un datu drošību šajā gadījumā gulstas uz attiecīgo banku, jo visi naudas darījumi notiek bankas elektroniskās bankas sistēmā;

8.4. Ja Pircējs izvēlas Pirkšanas-pārdošanas noteikumu 8.3.1.punktā paredzēto apmaksas veidu, Pircējs apņemas veikt priekšapmaksu par preci. Maksājums tiek uzskatīts par saņemtu no dienas, kad nauda ir ieskaitīta Pārdevēja kontā.

LĪZINGA LĪGUMA SLĒGŠANA

9.1. Pircējs var norēķināties par preci 8.3.2. tikai pēc līzinga līguma noslēgšanas punktā noteiktajā kārtībā.

9.2. Līzinga līgumu ar Pārdevēju var slēgt tikai Pircēji, kuri ir:

9.2.1. aktīvās fiziskās personas vecumā no 21 līdz 73 gadiem;

9.2.2. Lietuvas Republikas pilsoņi;

9.2.3. ir nemainīgi neto mēneša ienākumi ne mazāki par EUR 200 (divi simti).

9.3. Pircējs un Pārdevējs var slēgt līzinga līgumu par summu no EUR 50 (piecdesmit) līdz EUR 15 000 (piecpadsmit tūkstošiem). Noslēgtais līgums var paredzēt Pircēja avansa maksājumu pienākumu.

9.4. Pircējs un Pārdevējs var noslēgt līzinga līgumu ar atmaksas termiņu 6 (seši) - 60 (sešdesmit) mēneši.

9.5. Lai noslēgtu līzinga līgumu, Pircējam jāiesniedz Pārdevējam šādi dokumenti:

9.5.1. personu apliecinošs dokuments (personas karte, pase);

9.5.2. dienesta apliecību, ja persona ir statūtu ierēdnis;

9.5.3. pensionāra apliecība, ja persona ir pensionārs, kurš saņem virsnieku, karavīru vai tiesnešu valsts pensiju.

9.6. Pēc Pircēja pasūtījuma apstiprināšanas Pārdevējs telefoniski sazinās ar Pircēju un vienojas par konkrētiem līzinga līguma noteikumiem.

9.7. Pircējam, kurš noslēdzis līzinga līgumu, ir tiesības samaksāt agrāk nekā līgumā noteikts. Par šo tiesību izmantošanu nav jāmaksā papildu maksa.

PĀRDEVĒJA PIEMĒROTIE IZPĀRDOŠANAS UN DĀVANU KUPONI

10.1. Pārdevējam ir tiesības pēc saviem ieskatiem organizēt un veikt dažādas darbības, piemēram, cenu pazeminājumus, uzstādījumus u.c.

10.2. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji un bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt akcijas ilgumu, nosacījumus vai anulēt. Jebkuras akciju noteikumu izmaiņas vai atcelšana ir spēkā tikai no to izpildes brīža un neattiecas uz pirms to izpildes noslēgtajiem pirkuma un pārdošanas līgumiem. Informācija par notiekošajām akcijām ir pieejama Interneta veikala vietnē un var būt pieejama arī citos Interneta veikalos uzglabāt informācijas kanālus.

10.3. Pārdevējam ir tiesības pārdot dāvanu kuponus, par kuriem Pircējs var iegādāties Pārdevēja pārdotās preces. Atlaides neattiecas uz iegādātajiem kuponiem. Dāvanu kuponi nav apmaināmi pret skaidru naudu.

10.4. Pircējam norēķinoties par iegādātajām precēm, kuru vērtība ir mazāka par dāvanu kupona vērtību, ar dāvanu karti, cenas starpība Pircējam netiek atmaksāta. Pircējam norēķinoties par iegādātajām precēm, kuru vērtība pārsniedz dāvanu kupona vērtību, ar dāvanu karti, viņam ir jāsamaksā Pārdevējam cenu starpība.

10.5. Atlaides neattiecas uz izpārdotām precēm. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji noteikt citus preču veidus, kuriem atlaides neattiecas.

10.6. Vienam pirkumam Pircējs drīkst izmantot tikai vienu atlaides kodu un/vai pieejamos dāvanu kuponus.

PREČU PIEGĀDE

11.1. Pasūtot preces, pircējam pasūtījuma pieteikumā jānorāda:

11.1.1. preču piegādes vieta un laiks, kad Pircējs vēlas, lai preces tiktu piegādātas ar kurjerpasta starpniecību;

11.1.2. izvēlētā pasta pakalpojumu sniedzēja filiāle vai terminālis, uz kuru preces tiks piegādātas pēc Pircēja pieprasījuma. Nosūtot preces šādā veidā, ir jāievēro šo sūtījumu pašapkalpošanās termināļu noteiktās prasības (piemēram, maksimālais svars vai izmēri);

11.1.3. lūgums preces izņemt pārdevēja mēbeļu salonā FURNIBAY, kas atrodas Smoļensko g. 10B, Viļņa.

11.2. Pircējs apņemas pieņemt preces personīgi. Gadījumā, ja viņš nevar personīgi pieņemt preces un preces ir piegādātas uz Pircēja norādīto adresi un pamatojoties uz citiem Pircēja sniegtajiem datiem, Pircējs nav tiesīgs izvirzīt pārdevējam pretenzijas par piegādi nepareizai vai citas piegādes neatbilstības.

11.3. Ja nepieciešams, i. y. lai nodrošinātu savlaicīgu preču piegādi Pircējam, Pārdevējs var uzlikt savam darījumu partnerim pienākumu piegādāt preces tieši Pircējam.

11.4. Piegādes termiņš katrai Precei ir atšķirīgs un norādīts Preces aprakstā. Pārdevējs apņemas piegādāt Pircējam preces saskaņā ar preču aprakstos norādītajiem termiņiem. No Pārdevēja neatkarīgu neparedzētu apstākļu gadījumā, preču piegādes termiņam aizkavējoties, Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju un vienoties par preču piegādes termiņu un citiem ar piegādi saistītiem jautājumiem. Preču piegādes kavēšanās gadījumā Pircējam ir tiesības iesniegt pretenziju par preces piegādi papildu saprātīgā termiņā, ņemot vērā apstākļus. Ja Pārdevējs nepiegādā preci Pircēja noteiktajā papildu termiņā, Pircējam ir tiesības vienpusēji lauzt līgumu. Ja Pārdevējs atsakās piegādāt preci vai ja piegāde līgumā noteiktajā termiņā ir būtiska, ņemot vērā visus ar līguma noslēgšanu saistītos apstākļus, vai ja Pircējs pirms līguma noslēgšanas ir informējis Pārdevēju plkst. līgumā noteiktajā termiņā, Pircējam ir tiesības nekavējoties vienpusēji lauzt līgumu.

11.5. Visos gadījumos Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par preču piegādes termiņu pārkāpšanu, ja preces Pircējam netiek piegādātas vai netiek piegādātas laikā Pircēja vainas vai nepārvaramas varas apstākļu dēļ.

11.6. Preču piegādes laikā preces tiek nodotas Pircējam, Pircējam parakstoties pie kurjera elektroniskajā sūtījuma marķēšanas ierīcē, pieņemšanas fakts tiek fiksēts kurjera, Lietuvas datubāzē.

11.7. Sūtījuma piegādes laikā Pircējam ir jāpārbauda sūtījuma stāvoklis. Ja Pircējs paraksta rēķinu (pavadzīmi) vai citu dokumentu, kas norāda sūtījuma piegādi, tiek uzskatīts, ka sūtījums ir piegādāts atbilstošā stāvoklī. Ja Pircējs pamana, ka piegādātās sūtījuma iepakojums ir bojāts (saburzīts, slapjš vai kā citādi ārēji bojāts), Pircējam tas jāatzīmē rēķinā (pavadzīmē) vai citā sūtījuma piegādi apliecinošā dokumentā vai uz elektroniskā kurjera. skeneris un kurjera vai viņa pārstāvja klātbūtnē.Veidlapas Sūtījuma pārkāpuma akts. Lūdzam ņemt vērā, ka pēc parakstīšanas bez komentāriem piegādātais sūtījums tiek uzskatīts par bez defektiem un pretenzijas par kurjera pakalpojumiem netiek pieņemtas. Ja piegādātā prece ir nepareizā komplektācijā, daudzumā vai diapazonā, lūdzam mūs informēt (vēlākais 24 stundu laikā no saņemšanas brīža) pa e-pastu. E-pasts info@furnibay.lt par preces kvalitātes defektiem, kurus nevarēja pamanīt preces piegādes laikā.

11.8. Piegādes (transportēšanas) pakalpojumu maksas un piegādes nosacījumi ir pieejami www.furnibay.lt. Pircējiem, kuri atbilst Pārdevēja Interneta veikalā noteiktajiem nosacījumiem, Pārdevējam ir tiesības piemērot īpašas atlaides piegādes (transportēšanas) pakalpojuma maksai.

11.9. Preču piegādes (transportēšanas) laikā Pircējam var tikt sniegti papildu pakalpojumi. Preču pārkraušanas darbi tiek veikti pie preču piegādes piem., tikai Viļņā, Kauņā, Klaipēdā, Panevēžā, Šauļos un Alītā no plkst.14 (četrpadsmitajā). Stividoru un smago kravu piegādes pakalpojumu cenas ir pieejamas www.furnibay.lt, noformējot pasūtījumu.

11.10. Preces tiek piegādātas gan Lietuvas Republikas teritorijā, gan Eiropas Savienības valstīs.

PREČU KVALITĀTES GARANTIJA UN DERĪGUMA TERMIŅŠ

12.1. Katras Internetveikalā pārdotās preces īpašības ir norādītas preces aprakstā, kas sniegta mājaslapā www.furnibay.lt.

12.2. Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka Vietnē pārdotās preces izmērs, forma un krāsa var neatbilst faktiskajam preču izmēram, formai un krāsai Pircēja izmantotā monitora īpašību dēļ, kas pārsniedz Pārdevēja griba. Preču fotogrāfijām ir tikai ilustratīvs raksturs un tās ir ilustratīvi. Oriģinālo preču krāsas, uzraksti, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas un/vai jebkuras citas īpašības var atšķirties no realitātes to vizuālo īpašību dēļ, tāpēc lūdzam iepazīties ar preču aprakstos norādītajām preču īpašībām. Pircējam ieteicams izlasīt preces aprakstu.

12.3. Pārdevējs vai ražotājs var sniegt papildu garantiju preces kvalitātei. Konkrētais termiņš un citi nosacījumi tiek norādīti preces aprakstā vai dokumentā, kas apliecina šādu preces garantiju. Papildu garantijas nodrošināšana nemaina preču likumā noteiktās garantijas noteikumus un spēkā esamību.

12.4. Gadījumā, ja Pārdevējs vai ražotājs precēm nesniedz papildu preces kvalitātes garantijas, uz Pircēja iegādātajām precēm attiecas tiesību aktos noteiktā kvalitātes garantija šīm precēm un tās derīguma termiņi.

12.5. Garantijas termiņš konkrētai precei ir norādīts preču aprakstos.

12.6. Gadījumos, kad tiesību akti noteiktām precēm nosaka derīguma termiņu, Pārdevējs apņemas šādas preces pārdot Pircējam tā, lai Pircējam būtu reāla iespēja šādas preces izmantot pirms derīguma termiņa beigām.

12.7. No garantijas servisa centra un/vai Pārdevēja neizņemtās un garantijas apkalpošanai nodotās preces tiek glabātas 3 (trīs) mēnešus. Šis termiņš sākas no pirmā paziņojuma Pircējam pa viņa norādītajiem kontaktiem (pa tālruni, e-pasta adresi u.c.), ka Pircējs preci var izņemt garantijas servisa centrā vai Pārdevēja dienā neatkarīgi no tā, cik reizes šajā 3 (trīs) mēnešu periodā Pārdevējs un/vai garantijas servisa centrs mēģināja sazināties ar Pircēju. Šī perioda beigās Pārdevējs viņam nosūtīs e-pastu. e-pasta adresē (ja e-pasta adrese nav zināma - pa tālruni) brīdina Pircēju par viņa pienākumu atgriezt Preci un nosaka papildu termiņu ne ilgāku par 14 (četrpadsmit) dienām Preces atteikumam. . Ja Pircējs nepieņem preci noteiktajā papildu termiņā, pārdevējam ir tiesības preces vairs neuzglabāt. Prece tiek nodota uzņēmumam, kas veic nolietoto elektrisko un elektronisko iekārtu un sadzīves tehnikas vai citu priekšmetu savākšanu. Šajā gadījumā Pārdevējs nav atbildīgs par Pircēja atlikušo informāciju neatgrieztajās precēs un citiem Pircēja zaudējumiem, kas radušies šādu preču iznīcināšanas dēļ.

PREČU ATGRIEŠANA UN APMAIŅA

13.1. Pārdoto preču defekti tiek novērsti, nekvalitatīvas preces tiek nomainītas un atgrieztas Lietuvas Republikas Civilkodeksā paredzētajos gadījumos un nosacījumos.

13.2. Sliktas kvalitātes preču nomaiņa un atgriešana

13.2.1. Pārdotās preces defekti tiek novērsti, nekvalitatīvas preces tiek nomainītas un atgrieztas Noteikumos noteiktajā kārtībā un ņemot vērā Lietuvas Republikas tiesību aktu prasības.

13.2.2. Ja Pircējs ir iegādājies nekvalitatīvas preces vai preces sliktas kvalitātes dēļ rodas ražošanas defekts, kas pastāvējis preces iegādes brīdī vai neatbilstība ražotāja noteiktajām specifikācijām, Pircējs var atgriezt preci un pieprasiet kādu no šiem:

13.2.2.1. ka Pārdevējs saprātīgā termiņā bez maksas novērš preces trūkumus, ja defektus ir iespējams novērst;

13.2.2.2. attiecīgi samazināt pirkuma cenu;

13.2.2.3. ka prece tiek aizstāta ar analogu atbilstošas kvalitātes preci, izņemot gadījumus, kad defekti ir nelieli vai tie radušies Pircēja vainas dēļ;

13.2.2.4. atgriezt par preci samaksāto cenu un atkāpties no pirkuma līguma, ja nekvalitatīvas preces pārdošana ir būtisks pasūtījuma pārkāpums.

13.2.3. Pircējs var izvēlēties tikai vienu no Noteikumu 13.2.2. 1. punktā paredzētos tiesiskās aizsardzības līdzekļus. Pircējam ir jāizdara sava izvēle, atgriežot preci Pārdevējam. Ja Pircējs izvēlas 13.2.2. punktā paredzēto metodi, Pārdevējam nav iespēju to īstenot, Pārdevējs piedāvā alternatīvas 13.2.2. punktā paredzēto metodi Pircējam nav tiesību mainīt izvēlēto aizsardzības līdzekli. Pircējam nav tiesību pieprasīt naudas atmaksu, ja preces defekts ir nenozīmīgs.

13.2.4. Lai pircējs varētu atgriezt preci, ir jāievēro šādi nosacījumi:

13.2.4.1. prāna informēt Pārdevēju, izmantojot rēķinu vai Vietnes e-pastu. e-pasts info@furnibay.lt. Paziņojumā jānorāda atgrieztās preces;

13.2.4.2. iesniegt preču iegādes dokumentu, garantiju apliecinošu dokumentu (ja tāds ir izsniegts);

13.2.4.3. iesniegt Pārdevējam brīvas formas pieprasījumu pa e-pastu. e-pastu info@furnibay.lt un izklāstiet savu izvēlēto prasību.

13.2.4.4. Nepiemērotas kvalitātes preces atgriešanas tiesības Pircējs var izmantot preces iegādes dokumentā norādītajā tās kvalitātes garantijas termiņā, ko ir norādījis Pārdevējs, no kura Pircējs iegādājās preci.

13.2.4.5. Pircējam ir jāapmaksā piegādes un atgriešanas izmaksas, un Pārdevējam, pārliecinoties, ka prece ir atgriezta neatbilstošas kvalitātes dēļ, jāatgriež Pircējam radušās piegādes un atgriešanas izmaksas, izņemot Noteikumos paredzētos izņēmumus. . Atgriežot preci, 13.4. punktu.

13.2.4.6. Nauda tiek atgriezta Pircējam 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no Preces atgriešanas Pārdevējam dienas. Apstiprinot šos Noteikumus, Pircējs piekrīt, ka nauda tiks atgriezta Pircēja bankas kontā, ja vien Pircējs un Pārdevējs nav vienojušies citādi.

13.2.4.7. Atgriežot Pircējam preces ar trūkumiem un/vai trūkumiem, lūdzam atgriezt preci oriģinālajā vai citā kārtīgā iepakojumā, lai būtu ērti pieņemt, kā arī atgriezt preci ar visām Pircēja saņemtajām detaļām.

13.2.4.8. Neatmaksājama naudas atmaksa par precēm, kuras ir tīši vai nolaidības dēļ bojātas (pakļautas ķīmisko vielu, ūdens, atklātas liesmas, augstas temperatūras iedarbībai, asiem priekšmetiem u.c.), vai ja ir pārkāpti preču lietošanas vai uzglabāšanas noteikumi, vai prece ir izmantoti ļaunprātīgi vai nepareizi.

13.2.4.9. Atsevišķi noteikumi par Pārdevēja nekvalitatīvu preču atgriešanu var būt paredzēti tiem pievienotajos garantijas dokumentos. Šādi Pārdevēja piemērotie atgriešanas noteikumi tiek piemēroti tiktāl, ciktāl tie nav pretrunā ar šiem Noteikumiem. Ja rodas pretrunas starp šiem Noteikumiem un attiecīgā Pārdevēja piemērojamajiem noteikumiem, šie Noteikumi ir noteicošie.

13.3. Preču nomaiņa un atgriešana, piegādājot citas preces

13.3.1. Ja Pircējam ir piegādātas nepareizas preces, Pircējam nekavējoties, bet ne vēlāk kā 7 (septiņu) darba dienu laikā, par to jāinformē pa e-pastu. pa e-pastu info@furnibay.lt vai zvanot uz Vietnē norādīto tālruņa numuru. Pārdevējs, saņemot informāciju par piegādātajām nepiegādātajām precēm, apņemas paņemt šādas preces par saviem līdzekļiem un aizstāt tās ar piemērotām precēm. Gadījumā, ja Pārdevējam nav pasūtītās preces, viņš atgriež Pircējam par preci samaksāto naudu. Nauda tiek atgriezta Pircējam 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis Pircēja paziņojumu par atteikšanos no līguma, un, ja Prece netiek atgriezta Pārdevējam, tiek aprēķināts šajā punktā paredzētais termiņš. no atgriešanās dienas.

13.3.2. Preču un naudas atgriešanas kārtība ir paredzēta Noteikumu 13.4. punktus.

13.4. Preču un naudas atgriešanas kārtība

13.4.1. Preču atgriešanas tiesības Pircējs var izmantot tikai tad, ja nav beidzies preču atgriešanas termiņš.

13.4.2. Pircējam, atgriežot preci, jānorāda sūtītāja adrese un preces pareizi jāiepako, lai sūtīšanas laikā tās netiktu bojātas. Pārdevējam ir tiesības neatmaksāt naudu par atgriezto preci ar defektiem. Pārdevējs neuzņemas atbildību par sūtījumiem, ko Pircējs nosūtījis nepareizi iesaiņotā veidā ar nepareizu adresi, vai ja sūtījumi ir nozaudēti vai bojāti atgriešanas laikā Pārdevējam.

13.4.3. Ja Pircējs ir iegādājies preču komplektu, viņam ir jāatgriež Pārdevējam viss preču komplekts, t.i. Preču atgriešanas tiesības pircējs var izmantot tikai attiecībā uz visām iepakojumā esošajām precēm. Gadījumā, ja vismaz viena no komplektā esošajām precēm neatbilst Noteikumu 13.4.1. Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt pilnu atgriezto preču komplektu.

13.4.4. Pircējam, izmantojot Noteikumu 13.1.-13.3.punktos paredzētās tiesības, ir jāizpilda Noteikumos paredzētās prasības preču atgriešanai un jāievēro tajos paredzētā kārtība.

13.4.5. Pircējs var atgriezt Preces, nogādājot tās Pārdevējam interneta veikalā, kas atrodas Smoļensko ielā. 10B, Viļņā vai atgriežoties ar kurjeru. Smagās kravas piegādes kārtību un nosacījumus (lai novērtētu, mainītu, labotu vai atgrieztu preces kvalitāti) Pārdevējam Pircējs atsevišķi saskaņo ar Pārdevēju ar Vietnes starpniecību pa telefonu vai e-pastu. pa e-pastu info@furnibay.lt vai arī Pircējs tās piegādā tieši Pārdevējam.

13.4.6. Ja Pircējs ir izmantojis Noteikumu 13.2.-13.3. un 13.5.punktā noteiktās tiesības, nauda viņam tiek atgriezta 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no preces atgriešanas Pārdevējam dienas.

13.4.7. Apstiprinot šos Noteikumus, Pircējs piekrīt, ka nauda tiks atgriezta Pircēja bankas kontā. izmaiņas, ja vien Pircējs un Pārdevējs nav vienojušies citādi.

13.4.8. Pārdevējam ir tiesības neatgriezt Pircēja samaksātās summas, kamēr prece nav nodota Pārdevējam un Pārdevējs nav pārbaudīts, vai Pārdevējs atbilst Noteikumu 13.4.1. punktu.

13.5. Tiesības atkāpties no pirkuma līguma.

13.5.1. Pircējam - fiziskai personai (patērētājam) ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atkāpties no distances vai ārpus uzņēmuma telpām noslēgta līguma, nenorādot iemeslu un neradot izmaksas, kas nav paredzētas Civilkodeksa 6.22811. izņemot 2. punktā paredzētos izņēmumus. Pirkuma-pārdošanas līgumu var atcelt tikai tad, ja prece nav lietota, bojāta vai tās izskats nav būtiski mainījies, tas ir, preces vai tās iepakojuma izskatā ir veiktas tikai tādas izmaiņas, kas bija nepieciešamas, lai pārbaudītu saņemta prece. Pircējam šīs tiesības ir jāizmanto atbildīgi un jāatgriež prece oriģinālajā, glītā iepakojumā, kā arī jāatgriež visas preces komplektētās daļas. Atkāpjoties no līguma, Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, kas radusies tādu darbību rezultātā, kas nav nepieciešamas, lai noteiktu preces raksturu un veiktspēju.

13.5.1. Pircējam, kurš uzskata, ka viņa tiesības ir pārkāptas, vispirms jāvēršas pie Pārdevēja un tikai tad, ja Pārdevējs neapmierina vai daļēji apmierina Pircēja pretenziju, Pircējam ir tiesības vērsties patērētāju strīdu risināšanas iestādē.

Atgriežamajai precei jābūt oriģinālajā, glītā iepakojumā (preces apskatei var pārgriezt tikai sloksnes iepakojuma aizvēršanai);

13.5.2. Pircējs, nenorādot iemeslu, nevar izmantot tiesības atkāpties no preces pirkuma līguma 14 (četrpadsmit) dienu laikā, ja viņš ir noslēdzis vismaz vienu no Civilkodeksa 6.22810.panta 2.punktā uzskaitītajiem līgumiem. Lietuvas Republika.

Izņēmums ir, ja preces ir izgatavotas pēc īpašiem patērētāja norādījumiem, kas nav iepriekš izgatavotas un tiek ražotas pēc patērētāja personīgās izvēles vai norādījumiem, vai preces, kas ir nepārprotami pielāgotas patērētāja personiskajām vajadzībām.

13.5.3. Atteikuma termiņš beidzas 14 (četrpadsmit) dienas no dienas, kad Pircējs vai Pircēja norādītā persona, kas nav pārvadātājs, saņem pasūtītās preces vai: ja Pircējs ir pasūtījis vairākas preces un preces tiek piegādātas atsevišķi , no dienas, kad Pircējs, vai Pircēja norādītā persona, kas nav pārvadātājs, saņem pēdējo preci; ja preces tiek piegādātas dažādās partijās vai daļās, no dienas, kad Pircējs vai Pircēja norādītā persona, izņemot pārvadātāju, saņem pēdējo partiju vai daļu.

13.5.4. Pircējs paziņo Pārdevējam par atteikšanos no distances vai ārpus uzņēmuma telpām noslēgtā līguma, iesniedzot skaidru rakstisku paziņojumu, kurā izklāstīts viņa lēmums atkāpties no līguma. Paziņojums par atteikumu tiek nosūtīts pa e-pastu. e-pasts info@furnibay.lt. Saņemot Pircēja paziņojumu, Pārdevējs nekavējoties nosūta apstiprinājumu par paziņojuma saņemšanu.

13.5.5. Preces jāatgriež ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no atteikuma paziņojuma iesniegšanas Pārdevējam. Pircējs ir atbildīgs par preču pareizu iepakošanu atgriešanai. Pircējs sedz tiešās preču atgriešanas izmaksas.

13.5.6. Pienākums pierādīt, ka ir izpildītas prasības atteikumam no distances vai ārpus uzņēmuma telpām noslēgta līguma, ir Pircējam.

13.5.7. Pircējam realizējot tiesības atkāpties no līguma, pušu saistības pildīt distances vai ārpus uzņēmuma telpām noslēgto līgumu vai slēgt distances līgumu vai ārpus uzņēmuma telpām noslēgtu līgumu, ja Pircējs ir iesniedzis piedāvājumu tā noslēgšanai, izbeidzas. .

13.5.8. Pārdevējs var aizturēt Pircēja samaksāto naudas summu atmaksu līdz preces atgriešanai Pārdevējam.

13.5.9. Pircējam izmantojot tiesības atkāpties no noslēgtā līguma, papildu līgumi tiek automātiski izbeigti. Papildus līgumi ir līgumi, saskaņā ar kuriem Pircējs iegādājas preces vai pakalpojumus, kas saistīti ar noslēgto līgumu, un šīs preces vai pakalpojumus nodrošina Pārdevējs vai cita persona saskaņā ar vienošanos ar Pārdevēju. Pircējam nekavējoties rakstiski jāpaziņo otrai pusei par papildlīguma izbeigšanu un jāsniedz rekvizīti par distances vai ārpus uzņēmuma telpām noslēgtā līguma atcelšanu. Atsevišķs Pircēja paziņojums nav nepieciešams gadījumos, ja papildu līgums ir noslēgts ar to pašu Pārdevēju, kuram ir paziņots par atteikšanos saskaņā ar Civilkodeksa 6.228. panta 10. punktu.

ATBILDĪBA

14.1. Pircējs ir atbildīgs par reģistrācijas anketā norādīto datu pareizību. Ja Pircējs reģistrācijas formā nenorāda precīzus datus, Pārdevējs nav atbildīgs par sekām.

14.2. Pircējs ir atbildīgs par darbībām, kas veiktas, izmantojot Interneta veikala sistēmu.

14.3. Pircējs ir atbildīgs par savu pieteikšanās datu nodošanu trešajām personām. Ja interneta veikala sniegtie pakalpojumi augu izmanto trešā persona, izmantojot Pircēja pieslēgšanās datus, lai pieteiktos Interneta veikalā, Pārdevējs uzskata šo personu par Pircēju.

14.4. Pārdevējs tiek atbrīvots no jebkādas atbildības gadījumos, ja Pircējs, neskatoties uz Pārdevēja ieteikumiem un saviem pienākumiem, nav iepazinies ar Pirkuma pārdošanas noteikumiem, lai gan Pircējam ir dota šāda iespēja.

14.5. Pārdevējs nav atbildīgs par Internetveikalā esošajām saitēm uz citu uzņēmumu, iestāžu, organizāciju vai privātpersonu tīmekļa vietnēm, informāciju vai darbībām. Pārdevējs neuztur un nekontrolē iepriekš minētās tīmekļa vietnes un nepārstāv šos uzņēmumus, iestādes, organizācijas un personas.

NOBEIGUMA NOTEIKUMI

15.1. Saziņai starp Pircēju un Pārdevēju, ieskaitot, bet ne tikai, paziņojumus, saraksti, jānotiek rakstiski. Paziņojumi, kas nosūtīti pa e-pastu, arī tiek uzskatīti par rakstiskiem paziņojumiem.

15.2. Pārdevējs patur tiesības mainīt, grozīt vai papildināt Pirkšanas pārdošanas noteikumus, ņemot vērā Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktās prasības. Pasūtījumi, kas veikti pirms Noteikumu grozīšanas, tiks izpildīti saskaņā ar Noteikumiem, kas bija spēkā to noslēgšanas brīdī.

15.3. Strīdi, kas saistīti ar preču iegādi un pārdošanu e-veikalā, tiek risināti sarunu ceļā. Ja sarunu ceļā vienošanās netiek panākta, strīdi tiek risināti Lietuvas Republikas tiesā saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem.

15.4. Pircējam-Patērētājam vispirms rakstiski jāiesniedz Pārdevējam pieprasījums un/vai sūdzība par Pārdevēja darbību un pakalpojumiem un jānorāda savas prasības. Šādas vēstules lūdzam sūtīt uz info@furnibay.lt.

ATGRIEŠANAS UN KVALITĀTES GARANTIJAS NOSACĪJUMI JURIDISKĀM PERSONĀM (UZŅĒMĒJIEM)

UZMANĪBU, juridiskām personām visām precēm ir 12 (divpadsmit) mēnešu garantijas laiks.

Preču fotoattēli ir paredzēti tikai ilustratīviem nolūkiem, oriģinālie produkti var atšķirties no parādītajiem. Sniegtās fotogrāfijas nevar izmantot par pamatu pretenzijām. Ja rodas šaubas par norādīto preci, pirms preces iegādes sazinieties ar pārdošanas menedžeri. Prece uzskatāma par kvalitatīvu, tās atbilst interneta veikalā sniegtajam paraugam, modelim vai aprakstam.

Preces ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai tad, ja netiek pārkāpti preces ekspluatācijas nosacījumi. Lai izvairītos no pārpratumiem, iesakām rūpīgi izlasīt produkta lietošanas instrukciju, ja tāda ir. Garantija ir spēkā tikai tad, ja Pircējs iesniedz Pārdevējam preču iegādes čeku, rēķinu, citu pirkuma-pārdošanas dokumentu vai citu dokumentu, kas apliecina preces iegādi no Pārdevēja.

Kvalitatīvas un pasūtījumam atbilstošas preces nevar atgriezt vai apmainīt. Tiesības atkāpties no distances līguma 14 (četrpadsmit) dienu laikā neattiecas uz juridiskām personām (uzņēmējiem). Bojātās preces vispirms ir jāatgriež Pārdevēja garantijas servisā un tikai tad, ja tiek konstatēts, ka preces nav iespējams salabot, tās tiek nomainītas un/vai atgrieztas.

Preču atgriešanas izmaksas sedz Pircējs. Preču atmaksas gadījumā par preces piegādi samaksātā summa netiek atmaksāta. Nauda par preci tiek atgriezta pircējam tikai pēc preces faktiskas atgriešanas Pārdevējam.

Uz preču kvalitāti un garantijas laiku attiecas Civilkodeksa 6.333. un 6.335. panta noteikumi. Strīdi par preču kvalitāti, atgriešanu un citiem pirkšanas un pārdošanas nosacījumiem tiek risināti Pirkšanas un pārdošanas noteikumos noteiktajā kārtībā.

INFORMĀCIJA PATĒRĒTĀJIEM PAR PRIEKŠU NĀVES VAI BOJĀJUMU RISKA NODOŠANU PATĒRĒTĀJAM

Civilkodeksa 6.3591. pants, kas regulē riska pāreju, nosaka, ka gadījumos, kad pirkuma līgumā ir paredzēts preces pārvadājums un pārdevējs nosūta preci pircējam, nejaušas nozaudēšanas vai bojājuma risks pāriet uz pircējs, kad viņš vai persona, kas nav pārvadātājs lietas. Ja prece tiek nodota pircēja izvēlētam pārvadātājam un pārdevējs šādu piegādi nav piedāvājis, šajā punktā paredzētais risks pāriet uz pircēju brīdī, kad prece tiek nodota pārvadātājam.

Eiropas Parlamenta un Padomes direktīva 2011/83/ES par patērētāju tiesībām, ar ko groza Padomes Direktīvu 93/13/EEK un Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvu 1999/44/EK un atceļ Padomes Direktīvu 85/577/EEK un Direktīvu 97/7/EK. Eiropas Parlamenta un Padomes 20. pantā ("direktīva") ir noteikts, ka līgumos, saskaņā ar kuriem tirgotājs piegādā preces patērētājam, preču nozaudēšanas vai bojājuma risks tiek nodots patērētājam, kad viņš vai trešā persona, kas nav pārvadātājs. Nododot preci pārvadātājam, risks pāriet uz patērētāju, ja patērētājs pārvadātājam ir devis norādījumus pārvadāt preci un tirgotājs viņam nav devis šādas piegādes iespēju.

PREČU APKOPE

• Preču ārējais izskats un funkcionalitāte ir atkarīga no apstākļiem, kādos tās tiks ekspluatētas noteiktu laika periodu. Lai pēc iespējas ilgāk un nemainīgu saglabātu preču ārējo izskatu un funkcionalitāti, ieteicams ievērot ekspluatācijas un apkopes noteikumus.

• Dabisko materiālu (ozols, dižskābardis, bērzs, mango koks, melnalksnis u.c.) faktūras un nokrāsas nelīdzenumi nav uzskatāmi par preces kvalitātes trūkumu. Pasūtot dabīgā masīvkoka vai finierētas mēbeles, var rasties nevienmērīga koka struktūra, vieglas plaisas, zaru struktūras un krāsu nianses - raksturīgi dabiski audzētam kokam. Tas nav Preču kvalitātes defekts un nenozīmē preču kvalitātes pasliktināšanos.

• Preces jāizmanto atbilstoši to funkcionālajam mērķim. Nepareiza lietošana var izraisīt bojājumus.

• Tikko pasūtītās vai noliktavā esošās preces ir oriģinālajā iepakojumā. Pēc izpakošanas ir jāpārbauda, vai ir visas nepieciešamās un nepieciešamās detaļas. Izpakojot un saliekot, neizmantojiet asus priekšmetus, kas var sabojāt izstrādājumu.

• Preces jāsavāc instrukcijā norādītajā secībā, izvairoties no neuzmanīgiem sitieniem un skrāpējumiem, kā arī ieteicams noklāt grīdu, lai nesaskrāpētu vai citādi nesabojātu preci vai grīdu.

• Aizsargplēvi (ja tāda ir) ieteicams noņemt, kad preces ir pilnībā saliktas. Aizsargplēve pasargā no skrāpējumiem transportēšanas un savākšanas laikā.

• Laika apstākļi un vides ietekme tieši ietekmē preču stāvokli, izskatu, kvalitāti un ekspluatācijas īpašības. Lai izvairītos no krāsotās virsmas straujas novecošanas un koka elementu deformācijas, nepieciešams to aizsargāt no intensīvas gaismas, mitruma un temperatūras iedarbības. Tās arī jāsargā no ilgstošas tiešas saules gaismas iedarbības, jo dažu detaļu krāsa var mainīties ilgstošas intensīvas gaismas iedarbības dēļ.

• Iekšējo apgaismojuma avotu aizliegts uzstādīt tuvāk par 20 cm no mēbeļu detaļām, jo tas var izraisīt izstrādājuma krāsas izmaiņas, plastmasas vai lamināta atslāņošanos, pārkaltušus koka elementus un ar koka finieri pārklātas detaļas.

• Telpā, kurā tiek ekspluatētas preces, ieteicams uzturēt aptuveni 40-70% relatīvo mitrumu. Jāizvairās no īpaši augsta vai ārkārtīgi zema relatīvā mitruma, jo tas noteiktā laika periodā var izraisīt izstrādājuma elementu deformāciju (uzbriest, pāržūt, atslāņoties). Lai izvairītos no šādām sekām, ieteicams izmantot gaisa mitrinātāju un žāvētāju, lai uzturētu telpā normālu relatīvo mitrumu.

• Ļoti augsta vai ļoti zema temperatūra, kā arī liels temperatūras kontrasts var diezgan nopietni sabojāt preces detaļas. Jāatceras, ka preces ir paredzētas glabāšanai dzīvojamās telpās, kur nav pēkšņu temperatūras un/vai mitruma svārstību.

• Preces ir jāaizsargā no ķīmiski aktīvo vielu (koncentrētu sārmu, skābju, šķīdinātāju u.c.) iedarbības. Pat īslaicīga šādu šķidrumu iedarbība var radīt bojājumus ne tikai preču virsmām un mehānismiem, bet arī veselībai.

• Tā kā daudzi tīrīšanas līdzekļi satur koncentrētas, ķīmiski aktīvas vielas vai abrazīvas (skruberējošas) daļiņas, preču kopšanai jāizmanto tikai speciāli to kopšanai paredzēti tīrīšanas līdzekļi.

• Netīrumi un mitrums no preces virsmas jānotīra ar mīkstu drāniņu (plīša, flaneļa u.c.) vai arī izmantojiet speciālas salvetes preču kopšanai. Neizmantojiet lupatas vai drānas ar abrazīvām daļiņām, jo tas var sabojāt krāsu

• Lai noņemtu sausos netīrumus, uzmanīgi noslaukiet produktu ar sausu drānu vai mīkstu saru suku.

• Mēbeles jātīra ar apļveida kustībām, bez spēcīga spiediena. Spēcīga berze var sabojāt virsmu.

• Ja priekšmets ir slapjš, nežāvējiet to ar fēnu, bet izmantojiet papīra dvieļus vai sausu baltu drānu.

• Neattīrītus jebkuras izcelsmes netīrumus nav ieteicams ilgstoši turēt no preču virsmas, jo var veidoties traipi, kurus nevar noņemt.

• Traipus ir viegli noņemt, notīrot ar tīru drānu, kas samitrināta ūdenī. Rūpīgi noslaukiet samitrinātu virsmu ar tīru, sausu drānu.

• Metāla virsmas jātīra ar speciāliem tīrīšanas līdzekļiem, kas nesatur cietas daļiņas un balinošas īpašības. Pēc tīrīšanas ar sadzīves ķīmiskajiem tīrīšanas līdzekļiem noslaukiet virsmu ar tīru, ūdenī samitrinātu drānu un noslaukiet ar sausu drānu.

• Tīriet hromētas vai nerūsējošā tērauda virsmas tikai ar īpaši izstrādātiem tīrīšanas līdzekļiem. Metāla apdari vai atsevišķu mehānismu un piederumu ilgstoša uzglabāšana mitrā vidē var izraisīt koroziju.

• Dabīgā marmora mēbeļu virsmas jāsargā no šķidrumiem, kas var uzsūkties un notraipīt, ja izlijuši ar kādu šķidrumu – nekavējoties noņemiet.

• Preces nedrīkst stumt, jo tās var tikt sabojātas. Preču pārvietošana novērsīs iespējamos grīdas bojājumus. Preču pēdas stumšanas laikā var saskrāpēt grīdas virsmu.

• Neizmantojiet izstrādājumus kā pacelšanas ierīci vai kā balstu, kā arī nekāpiet uz tiem.

MĪKSTO MĒBEĻU EKSPLUATĀCIJAS UN APKOPES NOTEIKUMI

• Pirms pirmās lietošanas attiecībā uz mēbeļu locīšanas funkciju, ir jāpārliecinās, ka ir noņemti visi transportēšanas aizsargi.

• Mēbelēm var būt krokas, kas radušās transportēšanas rezultātā. Šādā gadījumā ieteicama mēbeļu detaļu (roku balstu, atzveltņu u.c.) manuāla formēšana, kas ļaus ātrāk iegūt nepieciešamo mēbeļu formu.

• Neceliet mēbeles aiz roku balstiem. Nevelciet mēbeles aiz galvgaļa, mīkstajiem muguras spilveniem, roku balstiem vai muguras spilveniem, jo tas var sabojāt šuves. Uzmanīgi paceliet visu izstrādājumu no pamatnes.

• Pēc mēbeļu izpakošanas nav ieteicams tās nekavējoties lietot. Atstājiet mēbeles izvēdināties.

• Mēbeles jānovieto uz līdzenas virsmas. Novietojiet mēbeles 5-10 cm attālumā no sienas, lai izvairītos no berzes vai iespiedumiem.

• Pirmajos trīs lietošanas mēnešos mēbeļu putām vajadzētu kļūt mīkstām un tādām arī palikt.

• Nesēdiet uz roku balstiem, atzveltnes, nestāviet vai neleciet uz sēdekļa, balsta vai atsevišķiem atsperu stieņiem.

• Atšķirību parādīšanās mēbeļu nevienmērīgas izmantošanas dēļ nav mēbeļu defekts, t.i., ieteicams regulāri mainīt sēdpozīciju un nesēdēt vienā un tajā pašā iecienītākajā vietā.

• Izmantojot mīkstās mēbeles ar spilveniem, nepieciešams atkārtot to veidošanu ar rokām atkarībā no mēbeļu lietošanas intensitātes.

• Dabiskās lietošanas sekas ir pārvalka saburzīšanās, sēdekļa nosēšanās, auduma stiepšanās, mākslīgā vai dabīgā āda, vaļīgums, berzes vīlēs un ādas spīdums. Audums uz sēdekļiem lietošanas laikā var veidoties nelielas krokas - tas ir stiepšanās rezultāts un nav materiāla defekts.

• Mēbeles ar saliekamo funkciju nav paredzētas ikdienas gulēšanai.

• Nevelciet pacelšanas mehānismu tikai no vienas puses – vienmēr velciet centrā.

• Bērniem bez uzraudzības nav atļauts patstāvīgi atlocīt un salocīt miega un atpūtas mehānismu.

• Ieteicams izvairīties no tiešas mēbeļu polsterējuma saskares ar cilvēka ķermeņa sviedriem, dzīvnieku un augu taukiem, šķīdinātājiem un spirtu saturošiem šķidrumiem, kā arī ar citām ķīmiskām vielām, kas var nelabvēlīgi ietekmēt polsterējumu.

• Uz mēbelēm aizliegts likt avīzes vai žurnālus – krāsa var uzsūkties un sabojāt mēbeļu polsterējumu. Džinsi un citi apģērbi, mēbeļu pārvalki (segas) un lietas, kas izgatavotas no krāsojoša auduma (materiāla), var atstāt redzamus traipus uz mēbeļu polsterējuma un tos netīrīt.

• Laika gaitā var parādīties ēnas nevienmērīgums, ko izraisa gaismas izbalēšanas efekts.

GULTU APKOPE UN EKSPLUATĀCIJAS NOTEIKUMI

• Nestāviet, nelēkājiet, neslēpieties atsevišķās gultas daļās (piem.: sānos, galvgalī, kāju dēļā utt.).

• Ņemot vērā higiēnas prasības, grilu ieteicams mainīt pēc 10 gadiem.

• Aizliegts kāpt gultas kastē, iebāzt rokas pacelšanas mehānismā, kā arī ļaut bērniem patstāvīgi izmantot pacelšanas mehānismu. Jāraugās, lai pacelšanas mehānisms nenokristu.

• Izvēloties gultu ar paceļamo mehānismu, ir jāievēro ražotāja ieteikumi par gultas matraču svaru. Pārāk smags matracis var traucēt pareizi izmantot pacelšanas mehānismu.

DABISKO ĀDU MĒBEĻU LIETOŠANAS UN APKOPES NOTEIKUMI

• Dabiski krāsota āda bieži vien var saplaisāt un laika gaitā sākt lobīties ķermeņa tauku un sviedru dēļ, kas iesūcas mēbeļu ādas virsmā un lēnām sāk izšķīdināt krāsas pārklājumu.

• Pareizi veikta tīrīšana palīdzēs novērst ādas plaisāšanu un lobīšanos ilgākam kalpošanas laikam.

• Lietojot mēbeles, var mainīties ādas tonis un spīdums, polsterējums var izstiepties – tā ir dabiska īpašība.

• Mēbeļu izmantošana var izraisīt ādas berzi un spīdumu. Dabīgās ādas īpašības un tīrīšana

• Katrs ādas gabals ir atšķirīgs, tāpēc nevar izvairīties no ādas apdares krāsas un faktūras atšķirībām. Krāsošanas tehnoloģijas dēļ nav garantijas, ka parauga un izgatavoto mēbeļu krāsa sakritīs. Tas attiecas gan uz audumiem, gan uz mākslīgo un dabisko ādu. Garantija nesedz arī materiālu tekstūras nelīdzenumus.

• Dabiskās ādas izskats ir atkarīgs no dzīvnieka ģenētikas, tā dzīves apstākļiem un uztura. Katra dzīvnieka ādai ir unikāla tekstūra un dažādas dabiskās īpašības, piemēram, rētas. Dzīvnieka dabiskās augšanas pazīmes ir nevis mēbeļu trūkumi, bet gan pierādījumi par tā ādu kā dabīgu produktu. Grumbas, traumu rētas, kukaiņu kodumi, pigmenta plankumi (tumšāki laukumi) un vēnu struktūras ir arguments dzīvnieka dabiskās ādas patiesumam. Lai atklātu visu dabiskās ādas skaistumu, tā tiek apstrādāta atbilstoši ādas dabiskajām īpašībām.

• Mēbeļu ražošanā pārsvarā izmanto buļļu ādu. Vienam mēbeļu komplektam ir nepieciešamas aptuveni sešu dzīvnieku izvēlētās ādas. Katrai atsevišķa dzīvnieka ķermeņa daļai ir atšķirīga ādas tekstūra, piemēram, krokas uz kakla un sāniem, tāpēc, protams, viena mēbeļu komplekta ādas tekstūra nebūs vienāda. Par to nevar apgalvot, jo tieši šīs daudzveidības dēļ ekskluzīvo zīmju ādas apdare ir unikāla, un dažādās detaļas piešķir ādai ekskluzīvu, oriģinālu izskatu.

• Nat Urāla ādai ir sava raksturīgā smarža, pieļaujamās tekstūras un toņu atšķirības. Atbilstoši tehnoloģijai mēbeļu izgatavošanai var izmantot dažāda biezuma un cietības ādu atkarībā no vietas, kur tā tiks izmantota izstrādājumā.

• Mīkstās mēbeles ir izgatavotas no mīkstiem materiāliem, un tās nevar precīzi izmērīt. Nelielas novirzes mēbeļu izmēros, šuvju nelīdzenumi, spilvenu nelīdzenumi utt. ir neizbēgamas un raksturīgas mīkstajām mēbelēm, tāpēc minētās novirzes nav uzskatāmas par mēbeļu ražošanas defektu.

• Ikdienas tīrīšanai ieteicams izmantot kokvilnas drānu no gandrīz balta auduma, kas samitrināta ar ūdeni istabas temperatūrā. Pāris reizes gadā ādas mēbeles jāieeļļo ar speciālu ādas mēbelēm paredzētu līdzekli, lai novērstu ādas izžūšanu un plaisāšanu. Tīrot ādas mēbeles, nekādā gadījumā nedrīkst izmantot šķīdinātājus, acetonu, spirtu, ziepes vai veļas pulveri. Tīrīšanai izmantojiet ādas tīrīšanas krēmu. Jāpiebilst, ka ādai nepieciešama ļoti rūpīga kopšana. Nemazgājiet ādas mēbeļu pārvalkus un nežāvējiet tos žāvētājos.

EKSPLUATĀCIJAS UN APKOPES NOTEIKUMI NO MDF (KOKA PUTEKĻU PLĀKSES), KOKA UN SAPLĀŠA MĒBEĻM

• Nenovietojiet karstus un mitrus priekšmetus tieši uz mēbelēm.

• Spīdiniet un pulējiet tikai pēc rūpīgas izlasiet izmantoto instrumentu sastāva aprakstu. Pārmērīgs silikona un destilētas naftas daudzums var sabojāt virsmas apdari.

• Mēbeles ieteicams uzglabāt telpās ar temperatūru vismaz +15ºC līdz +25ºC un relatīvo mitrumu no 45% līdz 70%.

• Mēbeles jānovieto vēdināmās telpās. Tos nevar turēt tuvu mitrām sienām un apkures ierīcēm.

• Mēbeles jāaizsargā no mitruma. Ja nokļūst ūdens, nekavējoties noslaukiet ar sausu drānu. Ja mēbeļu daļas ilgstoši saskaras ar ūdeni (vai citiem šķidrumiem), panelis var deformēties vai malas var atdalīties.

• Ir nepieciešams aizsargāt mēbeles no mehāniskiem bojājumiem, mēbeļu tīrīšanai neizmantot asus priekšmetus. Ir nepieciešams aizsargāt no ķīmiskām vielām.

• Tīriet tikai ar sausu, mīkstu drāniņu vai speciālām drānām. Tīrīšanas laikā nespiediet un neberziet vienā vietā.

• Ja netīrumus ir grūti notīrīt, izmantojiet īpašus tīrīšanas līdzekļus, kas ne tikai tīra, bet var arī aizsargāt, pulēt, konservēt, aromatizēt un kam piemīt citas noderīgas īpašības.

• Mēbeles nepieciešams lietot atbilstoši paredzētajam mērķim, lai nesabojātu mēbeļu konstrukciju.

LAMINĒTAS KOKSKAIDU PLATĪTES APKOPE UN EKSPLUATĀCIJAS NOTEIKUMI

• Laminētas skaidu plātnes mēbeles nelabvēlīgi ietekmē tiešs kontakts ar ūdeni. Vissvarīgākā uzmanība, pieskatot mēbeles no laminētas skaidu plātnes (LMDP), ir jāpievērš plātnes malām (malām), jo ūdens, kas var iekļūt pa tām, var "uzspridzināt" pašu plātni. Kad ūdens vai cits šķidrums ir izlijis, tas vienkārši ātri jānoslauka. Ilgāku laiku atstāts ūdens var izsūkties cauri paneļa malām un deformēt paneļa virsmu.

• Laminētas skaidu plātnes ir viegli uzliesmojošas, un tās jāglabā prom no tiešas uguns. Nenovietojiet mēbeles pārāk tuvu kamīnam vai gaisa kondicionētāja ventilācijas atverei, jo materiāls var deformēties vai tikt sabojāta mēbeļu apdare.

KOKA UN DABĪGĀ FINIERA GALDU UN GALDU APKOPE UN EKSPLUATĀCIJAS NOTEIKUMI

• Ja gaisma ilgstoši krīt tieši uz noteiktām daļām, to hromatiskās īpašības var vājināties salīdzinājumā ar citām daļām, kuras gaisma ir mazāk ietekmējusi. Mainot un/vai pievienojot dažus mēbeļu elementus dažādos periodos, detaļu krāsa var atšķirties. Šī krāsu atšķirība, kas kļūs mazāk izteikta vai pēc kāda laika izzudīs, neliecina par sliktas kvalitātes mēbelēm.

• Pārvietojot galdus un galdus uz citu vietu, vienmēr vispirms izvelciet tos, lai nesabojātu konstrukciju un rāmjus.

• Mēbeles nedrīkst darbināt ar spēcīgu punktu spiedienu, jo tas var sabojāt mēbeļu konstrukciju.

• Nekavējoties notīriet netīrumus. Labāk ir tīrīt ar absorbējošu materiālu, nevis berzi. Ilgi netīrīts ūdens uz mēbelēm atstās baltus traipus. Alkohols, smaržas, pēcskūšanās līdzekļi un medikamenti var nopietni sabojāt apdari.

• Negrieziet tieši uz galda virsmas. Izmantojiet griešanas dēli.

• Nenovietojiet uz galda virsmas sakarsētu pannu, karstu katlu, gludekli vai citus augstas temperatūras priekšmetus bez siltumizolācijas blīves. Izmantojiet karsto trauku paplātes.

• Nenovietojiet plastmasas vai gumijas priekšmetus (lampu pamatnes, piezīmju grāmatiņas, gumijas paklājiņus utt.), jo dažas plastmasas satur sastāvdaļas, kas var sabojāt apdari. Izmantojiet auduma galdautus, salvetes un izmetiet pārvalkus vai pārvalkus. Periodiski mainiet piederumu un aksesuāru atrašanās vietu uz mēbelēm, lai tie visu laiku neatrastos vienā un tajā pašā vietā.

• Neizmantojiet vairāku veidu tīrīšanas līdzekļus vienlaikus vai uzreiz pēc kārtas.

• Galvenais koka mēbeļu apkopes līdzeklis ir noslaucīt putekļus ar tīru, mīkstu drāniņu.

• Novietojot dzērienus, telpaugus utt. uz koka mēbelēm, vienmēr izmantojiet atbilstošus auduma paliktņus vai šķīvjus, lai savukārt, ja šķidrums nokļūst uz mēbeļu virsmas, parādīsies traipi, un pēc ilgāka laika koka apdare var atlēkties. Koka mēbeļu virsmu nelabvēlīgi ietekmē tiešie saules stari – koks izbalo un šķeļas. Šo iemeslu dēļ koka mēbeles jānovieto tālāk no logiem, gaisa kondicionieriem un sildītājiem, kas arī kaitē koksnes mitruma līdzsvaram. Galdauti vai korķa paletes pasargā jūsu mēbeles, taču neaizmirstiet ik pa laikam noņemt šos pārvalkus un pārbaudīt, vai nav nepamanīti izlijuši un uzsūkušies šķidruma traipi vai daļiņas, kas varētu sabojāt mēbeļu virsmu.

• Ja jūsu mēbeles nav izgatavotas no sintētiska materiāla, bet no dabīgā koka, tādas lietas kā sīki smailes zari, koka rievas, katra dēļa krāsas variācijas, koka struktūras nelīdzenumi ir koka mēbeļu unikalitāte, un tas ir tas, kas uzsver koka mēbeļu dabisko skaistumu. Masīvkoka mēbeles ir izturīgas, jo tās vienmēr var atjaunot.

• Lielākie koka mēbeļu ienaidnieki ir liels karstums, aukstums, saule, mitrums, ūdens un pēkšņas laikapstākļu izmaiņas. Ir ļoti svarīgi atrast tiem piemērotu vietu, lai tie neatrastos siltuma avota vai loga tuvumā. Siltums, kas izplūst no siltuma avota (radiators, kondicionieris, plīts, grīdas apsilde), tiešie saules stari var sabojāt mēbeles, tās var sākt plaisāt, mainīt krāsu. Mēbeles no dabīgā koka baidās no karstuma un ūdens. Tāpēc, ja uz tā ir uzlijis ūdens, tas nekavējoties jāizžāvē, var palikt traipi.

• Koksnei, dabiskam dabas produktam, ir iespēja laika gaitā mainīt krāsu neatkarīgi no tā, kādai apdarei tas tiek uzklāts. Koka krāsa nav viena nokrāsa vai raksts, katrs koks ir atšķirīgs, aug dažādos apstākļos.

• Mēģiniet novietot masīvkoka mēbeles pēc iespējas tālāk no radiatoriem, gaisa kondicionieriem vai kondicionieriem, koka mēbelēm sabojājas temperatūras svārstības.

• Apkures sezonā masīvkoka mēbeles var izžūt, tāpēc vēlams iekštelpu gaisu mitrināt. Ja gaisa mitrums ir zemāks par 55%, pastāv risks, ka mēbeles saplaisās. Tas notiek nevis ražotāja vainas dēļ, bet gan nepareizas darbības dēļ. Uzraugiet mitrumu mājās, lai samazinātu svārstības.

• Nesezonas laikā, kad gaisa mitrums paaugstinās virs 70%, koka mēbeles pievelk mitrumu no apkārtējās vides, izplešas, un kustīgās daļas var sākt viena otrai traucēt, tāpēc telpas ir jāžāvē.

• Neglabājiet koka mēbeles tiešos saules staros. Koka mēbeļu virsmu nelabvēlīgi ietekmē tiešie saules stari, koks izbalo un šķeļas.

• Mainiet priekšmetu, aksesuāru vai aksesuāru novietojumu uz koka mēbelēm, lai tie visu laiku neatrastos vienā vietā, pat ja mēbeles izbalēs, uz tām nepaliks spilgti plankumi.

• Daži plastmasas vai gumijas priekšmeti satur vielas, kas var sabojāt koka mēbeļu apdari un var rasties traipi, tāpēc labāk izvēlēties to uzstādīšanas vietu vai izmantot mīkstus pārvalkus un salvetes.

• Nekavējoties notīriet netīrumus. Labāk ir tīrīt ar ļoti absorbējošu materiālu, nevis berzi. Ilgi netīrīts ūdens uz mēbelēm atstās baltus plankumus. Alkohols, smaržas, pēcskūšanās līdzekļi un medikamenti var nopietni sabojāt virsmu.

• Neizmantojiet vairāku veidu tīrīšanas līdzekļus vienlaikus vai vienlaikus.

METĀLA UN STIKLA ELEMENTU, STIKLA GALDU UN GALDU APKOPE UN EKSPLUATĀCIJAS NOTEIKUMI

• Metāla virsmu tīrīšanai neizmantojiet cietus abrazīvus līdzekļus. Nekavējoties nopulējiet bojāto virsmu, lai aizsargātu apakšējos metāla slāņus no korozijas. Notīriet putekļus. Tīriet hromētas vai nerūsējošā tērauda virsmas tikai ar īpaši izstrādātiem tīrīšanas līdzekļiem. Metāla mēbeļu ilgstoša uzglabāšana mitrā vidē var izraisīt koroziju. Iekštelpu mēbeles nav ieteicamas lietošanai ārpus telpām.

• Putekļus no stikla mēbeļu elementiem notīra ar mīkstu, sausu drānu. Tīriet tikai ar labi zināmu ražotāju tīrīšanas līdzekļiem, ievērojot norādījumus uz iepakojuma. Nesmidziniet stikla tīrīšanas līdzekļus uz citām virsmām vai matēta stikla. Izskrūvējiet matēta stikla traukus ar matētu pusi uz leju. Uzmanieties, lai uz matēta stikla virsmas nenokļūtu tauki vai citi netīrumi – tie var atstāt grūti notīrāmus traipus.

• Stikla virsmas matētā (rupjā) puse ir pārklāta ar speciālu laku, tāpēc stikla virsmas lakotā puse jāmazgā tikai ar parastu siltu +35-40°C ūdeni. Ja matētai (rupjai) lakotajai stikla virsmai vienā vietā ir nosmērēta viena puse, nepieciešams notīrīt visu stikla virsmu. Noteikti tīriet tikai ar kokvilnas lupatiņu vai speciālu stikla lupatiņu. Tīrīšanas laikā nespiediet un neberziet vienā vietā. Netīriet matētu stiklu ar stikla tīrīšanas līdzekli. Uzmanieties, lai uz tā nenokļūtu tauki, jo tie var atstāt grūti notīrāmus traipus.

KRĒSLA APKOPE UN EKSPLUATĀCIJAS NOTEIKUMI

• Izmantojiet krēslus, kā paredzēts. Nelēkt un kāpt uz krēsliem, neizmantot tos kāpšanai.

• Sargājiet krēslus no šķidrumiem (sula, kafija, tauki, vīns, ūdens utt.), ķīmiskām vielām (skābēm, sārmiem, krāsām, šķīdinātājiem utt.) pēc darbība. Ja izlijis - nekavējoties notīrīt. Pārvietojot krēslus uz citu vietu, nespiediet tos, bet nēsājiet. Sargājiet telpas grīdu! Ja jums ir pret skrāpējumiem jutīga grīda, uz krēslu kājām nepieciešams izmantot aizsargājošus mēbeļu paliktņus (krēsli nav iekļauti komplektā un ir jāiegādājas atsevišķi).

• Svarīgi zināt, ka krēslu cietie ritentiņi ir paredzēti mīkstajiem (paklāju) segumiem, bet ar gumiju pārklātie – cietajiem (parkets, lamināts, flīzes) grīdas segumiem 7 Daži padomi krēslu kopšanai:

• Centieties, lai krēslu virsma vienmēr būtu sausa. Krēsla detaļu virsmu ieteicams tīrīt ar sausu, mīkstu drāniņu (flaneļa, plīša u.c.) un izmantot tikai šim nolūkam paredzētus tīrīšanas līdzekļus, kurus varat iegādāties sadzīves ķīmijas veikalos.

• Katru krēsla daļu ieteicams notīrīt, tiklīdz tā ir notraipīta.

• Netīriet krāsoto metāla virsmu ķīmiski. Ieteicams izmantot tīrīšanas līdzekļus, kas īpaši paredzēti krāsotām metāla virsmām vai sadzīves tīrīšanas līdzekļus, kas nesatur abrazīvas daļiņas un balinošas īpašības (piemēram, veļas pulveri).

• Īpaši uzmanieties, lai uz krēsliem nenokļūtu agresīvi šķidrumi (skābes, sārmi, krāsas, šķīdinātāji utt.). Šie savienojumi ir ķīmiski aktīvi un var sabojāt tīrāmo virsmu un būt bīstami jūsu veselībai.

• Norādījumi plastmasas mēbeļu un apdares tīrīšanai: Šādas virsmas jātīra ar mitru drānu. Virsma ir jānoslauka sausā veidā. Netīriet ar abrazīvām drānām vai tīrīšanas līdzekļiem, kas satur abrazīvas daļiņas. Neizmantojiet koksnei paredzētus pulēšanas vai pulēšanas līdzekļus.

• Atkarībā no krēsla svara un grīdas pretestības ne tikai krēsli, bet arī citas mēbeles var sabojāt/saskrāpēt grīdu. Nevelciet krēslu prom no galda – paceliet to. Izmantojiet aizsargājošus mēbeļu paliktņus uz krēsla kājām.

• Maksimālās ieteicamās slodzes: uz virtuves galda atļauts novietot līdz 100 kg, bāra krēslus 100 kg, uz stikla kafijas galdiņiem novietoto priekšmetu svars nedrīkst pārsniegt 0,75 kg/dm2, biroja krēsliem maksimāli pieļaujamā slodze 110 kg, maksimālā pieļaujamā slodze ēdamistabas krēsliem sadzīves lietošanai ir -100 kg.